Рішення від 15 липня 2014 року № 7

18 июля 2014 - Администратор

УКРАЇНА
 
КИСЕЛІВСЬКА СІЛЬСЬКА РАДА
СНІГУРІВСЬКОГО РАЙОНУ МИКОЛАЇВСЬКОЇ ОБЛАСТІ
 
РІШЕННЯ
 
від 15 липня 2014 року № 7
с. Киселівка
ХХХХХІ чергова сесія шостого скликання
Про прийняття проекту рішення «Про затвердження Положення про збір на провадження деяких видів підприємницької діяльності по Киселівській сільській раді»
 
Розглянувши висновок постійної відповідальної комісії з питань державної регуляторної політики у сфері господарської діяльності по Киселівській сільській раді діючого регуляторного акту – Положення про збір на провадження деяких видів підприємницької діяльності по Киселівській сільській раді, на виконання вимог Закону України «Про засади державної регуляторної політики у сфері господарської діяльності», керуючись пунктами 24 та 28 частини першої статті 26, Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні», сільська  рада
 
ВИРІШИЛА:
 
1.                     Прийняти проект рішення «Про затвердження Положення про збір на провадження деяких видів підприємницької діяльності по Киселівській сільській раді» (додаток 1).
2.                     Апарату сільської ради забезпечити оприлюднення проекту рішення «Про затвердження Положення про збір на провадження деяких видів підприємницької діяльності по Киселівській сільській раді» разом з аналізом його регуляторного впливу (додаток 2) з метою одержання зауважень і пропозицій від населення сільської ради та суб’єктів господарювання шляхом розміщення його на офіційному сайті Киселівської ЗОШ І-ІІІ ступенів  в мережі Інтернет та  інформаційній дошці сільської ради.
3.            Контроль за виконанням цього рішення покласти на постійну комісію з питань планування, бюджету,  земельних відносин, охорони природи, навколишнього середовища та благоустрою населених пунктів.
4.             
Сільський голова                              Н.Л.Швець
 
 
Додаток  1
до рішення Киселівської 
сільської ради
від 15.07 2014 р., № 7
ПРОЕКТ РІШЕННЯ КИСЕЛІВСЬКОЇ СІЛЬСЬКОЇ РАДИ
Про затвердження Положення про збір на провадження деяких видів підприємницької діяльності по Киселівській сільській раді
Заслухавши та обговоривши проект рішення «Про затвердження Положення про збір на провадження деяких видів підприємницької діяльності по Киселівській сільській раді», відповідно до вимог Закону України «Про засади державної регуляторної політики у сфері господарської діяльності», Податкового кодексу України, керуючись пунктом 24 та 28 частини першої статті 26 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні», сільська  рада
 
ВИРІШИЛА:
 
1.                     Затвердити Положення про збір на провадження деяких видів підприємницької діяльності по Киселівській сільській раді що додається.
2.                     Апарату сільської ради забезпечити оприлюднення проекту рішення Про затвердження Положення про збір на провадження деяких видів підприємницької діяльності по Киселівській сільській раді «» для ознайомлення населення сільської ради та суб’єктів господарювання шляхом розміщення його на офіційному сайті Киселівської ЗОШ І-ІІІ ступенів  в мережі Інтернет та  інформаційній дошці сільської ради.
3.                     Вважати таким, що втратило чинність пункт 4 рішення Киселівської сільської ради від 25.1.2011р., №1 «Про затвердження місцевих податків і зборів по Киселівській сільській раді».
4.                     Дане рішення набирає чинності з дня його оприлюднення.
5.                     Контроль за виконанням даного рішення покласти на постійну комісію з питань планування, бюджету, земельних відносин, охорони природи, навколишнього середовища та благоустрою населених пунктів.
 
Сільський голова                            Н.Л.Швець
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Додаток 1 до  проекту рішення
 
П О Л О Ж Е Н Н Я
про збір на провадження деяких видів підприємницької діяльності
по Киселівській сільській раді на 2011 рік
 
1.Загальні положення.
1.1.     Положення про збір на провадження деяких видів підприємницької діяльності (далі-Положення) розроблено на основі Податкового кодексу України, Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні».
1.2.     Це Положення є обов’язковим до виконання.
 
2.     Механізм справляння та порядок сплати збору.
2.1. Платниками збору  є суб’єкти господарювання (юридичні особи та фізичні особи - підприємці), їх відокремлені підрозділи, які отримують в установленому порядку торгові патенти та провадять такі види підприємницької діяльності:
а) торговельна діяльність у пунктах продажу товарів;
б) діяльність з надання платних побутових послуг за переліком, визначеним Кабінетом Міністрів України;
в) торгівля валютними цінностями у пунктах обміну іноземної валюти;
г) діяльність у сфері розваг (крім проведення державних грошових лотерей).
2.2. Не є платниками збору за провадження торговельної діяльності та діяльності з надання платних послуг такі суб’єкти господарювання:
а) аптеки, що перебувають у державній та комунальній власності;
б) розташовані у селах, селищах і містах районного значення підприємства та організації споживчої кооперації та торгово-виробничі державні підприємства робітничого постачання;
в) фізичні особи - підприємці, які провадять торговельну діяльність у межах ринків усіх форм власності;
г) фізичні особи - підприємці, які здійснюють продаж вирощених в особистому підсобному господарстві, на присадибній, дачній, садовій і городній ділянках продукції рослинництва і тваринництва, свійської худоби та птиці (як у живому вигляді, так і продукції забою в сирому вигляді та у вигляді первинної переробки), продукції власного бджільництва;
ґ) фізичні особи - підприємці, які сплачують державне мито за нотаріальне посвідчення договорів про відчуження власного майна, якщо товари кожної окремої категорії відчужуються не частіше одного разу на календарний рік;
д) суб’єкти господарювання, утворені громадськими організаціями інвалідів, які мають податкові пільги згідно із законодавством та здійснюють торгівлю виключно продовольчими товарами вітчизняного виробництва та продукцією, виготовленою на підприємствах "Українське товариство сліпих", "Українське товариство глухих", а також фізичними особами - інвалідами, зареєстрованими відповідно до закону як підприємці;
е) суб’єкти господарювання, які провадять торговельну діяльність виключно з використанням таких видів товарів вітчизняного виробництва: хліб і хлібобулочні вироби; борошно пшеничне та житнє; сіль, цукор, олія соняшникова і кукурудзяна; молоко і молочна продукція, крім молока і вершків згущених із домішками і без них; продукти дитячого харчування; безалкогольні напої; морозиво; яловичина та свинина; свійська птиця; яйця; риба; ягоди і фрукти; мед та інші продукти бджільництва, бджолоінвентар і засоби захисту бджіл; картопля і плодоовочева продукція; комбікорм для продажу населенню;
є) суб’єкти господарювання, що реалізують продукцію власного виробництва фізичним особам, які перебувають з ними у трудових відносинах, через пункти продажу товарів, вбудовані у виробничі або адміністративні приміщення, що належать такому суб’єкту;
ж) суб’єкти господарювання, які провадять діяльність із закупівлі у населення продукції (заготівельна діяльність), якщо подальша реалізація такої продукції відбувається за розрахунками у безготівковій формі (пункти приймання склотари, макулатури, відходів паперових, картонних і ганчіркових; заготівля сільськогосподарської продукції та продуктів її переробки);
з) підприємства, установи та організації, які провадять діяльність у торговельно-виробничій сфері (ресторанне господарство), у тому числі навчальних закладах, із обслуговування виключно працівників таких підприємств, установ та організацій, а також учнів і студентів у навчальних закладах
и) фельдшерські, фельдшерсько-акушерські пункти, сільські дільничні лікарні, амбулаторії, амбулаторії загальної практики - сімейної медицини, що розташовані в сільській місцевості, за умови, що у сільській місцевості відсутні аптеки або структурні підрозділи аптек, роздрібна торгівля лікарськими засобами здійснюється працівниками таких пунктів, лікарень, амбулаторій, які мають медичну освіту, та виключно за переліком, встановленим центральним органом виконавчої влади, що забезпечує формування державної політики у сфері охорони здоров’я, а також на підставі договорів, укладених із ліцензіатом, що має ліцензію на роздрібну торгівлю лікарськими засобами.
Не є платниками збору за провадження діяльності у сфері розваг суб’єкти господарювання, які провадять комп’ютерні та відеоігри.
2.3. Особливості справляння збору суб’єктами господарювання, які застосовують спрощену систему оподаткування, обліку та звітності, встановлюються главою 1 розділу ХІV Податкового кодексу України.
2.4. Види діяльності, які провадяться з придбанням пільгового торгового патенту
З придбанням пільгового торгового патенту провадиться торговельна діяльність виключно з використанням таких товарів (незалежно від країни їх походження):
а) товари повсякденного вжитку, продукти харчування, вироби медичного призначення для індивідуального користування, технічні та інші засоби реабілітації через торговельні установи, утворені з цією метою громадськими організаціями інвалідів;
б) товарів військової атрибутики та повсякденного вжитку для військовослужбовців на території військових частин і військових навчальних закладів;
в) насіння та посадкового матеріалу овочевих, баштанних, кормових та квіткових культур, кормових коренеплодів та картоплі;
г) сірників;
ґ) термометрів та індивідуальних діагностичних приладів.
З придбанням пільгового торгового патенту провадиться торговельна діяльність виключно з використанням таких товарів вітчизняного виробництва:
а) поштові марки, листівки, вітальні листівки і конверти непогашені, ящики, коробки, мішки, сумки та інша тара, виготовлена з дерева, паперу та картону, яка використовується для поштових відправлень підприємствами, що належать до сфери управління центрального органу виконавчої влади,що реалізує політику у сфері надання послуг поштового зв’язку, фурнітура до них;
б) товари народних промислів, крім антикварних та тих, що становлять культурну цінність згідно з переліком, затвердженим центральним органом виконавчої влади, що забезпечує формування державної політики у сфері культури;
в) готові лікарські засоби (лікарські препарати, ліки, медикаменти, предмети догляду, перев’язувальні матеріали та інше медичне приладдя), вітаміни для населення, тампони, інші види санітарно-гігієнічних виробів із целюлози або її замінників, ветеринарні препарати, вироби медичного призначення для індивідуального користування інвалідами, технічні та інші засоби реабілітації інвалідів;
г) зубні паста та порошки, косметичні серветки, дитячі пелюшки, папір туалетний, мило господарське;
ґ) вугілля, вугільні брикети, паливо пічне побутове, гаc освітлювальний, торф паливний кусковий, торф’яні брикети і дрова для продажу населенню, газ скраплений у балонах, що реалізується населенню за місцем проживання для використання у житлових та/або нежитлових приміщеннях;
д) проїзні квитки;
е) зошити.
З придбанням пільгового торгового патенту провадиться торговельна діяльність виключно з використанням періодичних видань друкованих засобів масової інформації вітчизняного виробництва, що мають реєстраційні свідоцтва, видані в установленому порядку, а також книг, брошур, альбомів, нотних видань, буклетів, плакатів, картографічної продукції, що видаються юридичними особами - резидентами України.
При здійсненні продажу товарів, зазначених у абзаці першому цього підпункту, платники збору можуть одночасно здійснювати продаж супутньої продукції (незалежно від країни їх походження): ручки, олівці, інструменти для креслення, пензлі, мастихіни, мольберти, фарби, лаки, розчинники та закріплювачі для малювання та живопису, полотна, багети, рамки та підрамники для картин, швидкозшивачі, інші канцелярські прилади та конторське приладдя, крім виготовлених з дорогоцінних і напівдорогоцінних металів.
2.5. Ставка збору за провадження торговельної діяльності (крім провадження торговельної діяльності нафтопродуктами, скрапленим та стиснутим газом із застосуванням пістолетних паливно-роздавальних колонок на стаціонарних, малогабаритних і пересувних автозаправних станціях, заправних пунктах та діяльності з надання платних послуг справляється з розрахунку на календарний місяць:
- поштові відділення 0,04 розміру мінімальної заробітної плати встановленої на 01 січня календарного року;
- інші - 0,1 розміру мінімальної заробітної плати встановленої на 01 січня календарного року.
Ставка збору за провадження торговельної діяльності нафтопродуктами, скрапленим та стиснутим газом на стаціонарних, малогабаритних і пересувних автозаправних станціях, заправних пунктах становить 0,4 розміру мінімальної заробітної плати встановленої на 01 січня календарного року.
2.6. Порядок та строки сплати збору
Порядок сплати збору платниками збору, які:
а) провадять торговельну діяльність або надають платні послуги (крім пересувної торговельної мережі) - збір сплачується за місцезнаходженням пункту продажу товарів або пункту з надання платних послуг;
б) здійснюють торгівлю через пересувну торговельну мережу - за місцем реєстрації таких платників;
в) здійснюють торгівлю на ярмарках, виставках-продажах та інших короткотермінових заходах, пов’язаних з демонстрацією та продажем товарів, - за місцем провадження такої діяльності.
 
2.7. Строки сплати збору:
а) за провадження торговельної діяльності з придбанням короткотермінового торгового патенту - не пізніш як за один календарний день до початку провадження такої діяльності;
б) за провадження торговельної діяльності (крім торговельної діяльності з придбанням короткотермінового торгового патенту), діяльності з надання платних послуг, здійснення торгівлі валютними цінностями - щомісяця не пізніше 15 числа, який передує звітному місяцю;
2.7.1. Під час придбання торгового патенту суб’єкт господарювання вносить суму збору за один місяць (квартал). На суму збору, сплачену під час придбання торгового патенту, зменшується сума збору, яка підлягає внесенню в останній місяць (квартал) його дії.
2.7.2. Платники збору можуть здійснити сплату збору авансовим внеском до кінця календарного року.
3. Відповідальність
Платники податку, зазначені у п.2.1. цього Положення несуть відповідальність за несвоєчасність сплати податку.  Суми збору, не сплачені в установлені строки, вважаються податковим боргом і стягуються до бюджету згідно з положеннями Податкового  Кодексу.
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Додаток  2
до рішення Киселівської 
сільської ради
від  15.07.2014 р., № 7
 
Аналіз регуляторного впливу
до проекту рішення Киселівської сільської ради
 
Про затвердження Положення про збір на провадження деяких видів підприємницької діяльності по Киселівській сільській раді
 (далі-Аналіз)
 
розроблений на виконання вимог статті 8 Закону України «Про засади державної регуляторної політики у сфері господарської діяльності»                   від 11.09.2003 року №1160-IV та Методики проведення аналізу впливу регуляторного акту, затвердженої постановою Кабінету Міністрів України від 11.03.2004 року № 308.
Розділ  1
Збір за провадження деяких видів підприємницької діяльності
 
Назва регуляторного акта:        
   
 
проект рішення сільської ради
«Про затвердження Положення про збір на провадження деяких видів підприємницької діяльності по Киселівській сільській раді»
Регуляторний орган:                        
Киселівська сільська рада 
 
Розробник документа:                       
Виконком сільської ради
 
Відповідальна особа:   
Контактний телефон:                                            
Секретар сільської ради Чубатенко О.П.
(05162) 2-34-24, (066) 868-83-00
                        
1. Визначення проблеми
          Плата за торговий патент на деякі види підприємницької діяльності зараховується до доходів, що враховуються при визначенні обсягів                      міжбюджетних трансфертів, та спрямовується на забезпечення виконання органами місцевого самоврядування делегованих повноважень.
          Прийняття о регуляторного акту у відповідності до вимог Закону України «Про засади державної регуляторної політики у сфері господарської діяльності» та вимог Податкового кодексу України із змінами і доповненнями.
 
2. Цілі регулювання
    Цілями розробки та затвердження цього регуляторного акта є:
      -   виконання вимог Закону України «Про патентування деяких видів підприємницької діяльності»;  
       - виконання вимог Закону України «Про засади державної регуляторної політики у сфері господарської діяльності»;
       - виконання вимог Податкового кодексу України із змінами і доповненнями;
Запропонований акт регулюватиме адміністративні відносини між регуляторними органами та суб¢єктами господарювання.
 
3. Альтернативні способи досягнення цілей
        Серед альтернативних способів досягнення цілей даного регуляторного акту є:
1) Залишити існуючу базу нормативно-правових актів виконавчого комітету сільської ради з питань встановлення вартості торгових патентів на здійснення торговельної діяльності та побутових послуг без змін.
Дана альтернатива є неприйнятною, оскільки не відповідає вимогам чинного законодавства
2) Скасування існуючого рішення та неприйняття замість нього даного регуляторного акту.
Ця альтернатива є неприйнятною, оскільки зменшаться надходження до сільського бюджету.
Ситуація, що склалася, потребує змін та не може бути розвязана за допомогою ринкового механізму, так як чинне законодавство чітко визначає повноваження органу місцевого самоврядування щодо встановлення  вартості торгового патенту.
        Зважаючи на викладене вище, прийняття рішення  сільської ради на сьогодні є єдиним оптимальним та доцільним способом  вирішення  існуючої проблеми.
 
4. Механізми розв’язання проблеми.
       Основним механізмом вирішення проблеми, зазначеної у розділі 1 цього Аналізу, є прийняття рішення Киселівської  сільської ради ««Про затвердження Положення про збір на провадження деяких видів підприємницької діяльності по Киселівській сільській раді»».
        Таким чином, даним регуляторним актом встановлюється вартість торгового патенту на здійснення торговельної діяльності та побутових послуг населенню, що позитивно вплине на отримання додаткового обсягу доходів до  місцевого бюджету та відповідає вимогам Податкового кодексу України..
 
5. Обгрунтування можливостей досягнення визначених цілей у разі прийняття регуляторного акта.
У разі прийняття запропонованого регуляторного акта, рівень можливості досягнення цілей, передбачених у розділі 2 цього Аналізу, є високим, оскільки цей акт носить адміністративний характер та встановлена відповідальність фізичних та юридичних осіб суб¢єктів підприємницької діяльності  за порушення законодавства у цій сфері.
Реалізація запровадження регуляторного акта не потребує додаткових матеріальних та фінансових витрат з місцевого бюджету.
Вплив зовнішніх факторів виключений, за винятком, випадку змін законодавства України у сфері регулювання цього питання.
 
6. Визначення очікуваних  результатів прийняття  акта.
Відповідність прийнятого регуляторного акта вимогам чинного законодавства, при цьому орган місцевого самоврядування, суб’єкти господарювання та громада села не несуть ніяк додаткових матеріальних витрат.
7.  Строк дії акта
         Даний регуляторний акт приймається на період до внесення змін в чинне законодавство, яке регламентує відносини у сфері патентування деяких видів підприємницької діяльності.
       
       8. Показники результативності регуляторного акта
            Передбачається використання таких показників для визначення  результативності регуляторного акта - рівень поінформованості суб’єктів господарювання та пересічних громадян сільської ради  з основних положень акта.
 
9. Заходи відстеження результативності регуляторного акта
         Базове відстеження результативності регуляторного акта буде здійснюватись до набрання чинності цим актом шляхом збору пропозицій та зауважень  та  їх аналізу.
        Повторне відстеження результативності планується  здійснити через 1,5  року з дня набрання чинності цим регуляторним актом, в результаті якого відбудеться порівняння показників базового та повторного відстежень.          
        У разі виявлення неврегульованих та проблемних моментів шляхом аналізу якісних та кількісних показників дії цього акта, ці моменти буде виправлено шляхом внесення відповідних змін.
        Періодичні відстеження планується здійснювати раз на кожні три роки, починаючи з дня виконання заходів щодо повторного відстеження результативності цього акта.
 
 
Сільський голова                          Н.Л.Швець
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Довідка – узгодження
проекту рішення Киселівської сільської ради
 
Про прийняття проекту рішення «Про затвердження Положення про збір на провадження деяких видів підприємницької діяльності по Киселівській сільській раді»
 
 
Підписи: секретар сільської ради                                   О.П.Чубатенко   
                депутат сільської ради                           В.В.Завадська
                гол. бухгалтер                                         О.І.Роговська
 
 

Нет комментариев. Ваш будет первым!